Školení je zaměřené na vytváření přesně cílených proklikových reklam. Remarketing umožňuje cílit na konkrétní skupiny lidí, které navštívili webové stránky inzerenta, a zobrazovat jim reklamy na výrobky a služby, o které projevili zájem. Přesné cílení pomocí remarketingu je velmi účinné. Posluchači školení porozumí principu a fungování remarketingu napříč různými systémy. Zjistí, jakým způsobem se sbírají data a jak se nastavují remarketingové publika. Seznámí se s nejpoužívanějšími inzertními systémy a rozdíly mezi nimi. Zorientují se v postupech při vyhodnocování efektivnosti kampaní. Školení obsahuje užitečné rady a praktické tipy na efektivní sestavení remarketingové kampaně.
Osnova školení Remarketing
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Shrnutí pojmů v oblasti PPC reklamy
- Google Ads, Sklik, Facebook
- Kampaně
- Reklamní sestavy
- Klíčová slova
- Reklamní inzeráty
- Rozpočet
- CTR, CPC, CPT, atd.
- Úvod do Remarketingu
- Princip fungování remarketingu
- Remarketing v Sklik
- Remarketing na Facebooku
- Remarketing v Ads
- Implementace remarketingových kódů
- Vytváření publika
- Sestavení vhodného publika
- Dlouhodobá práce s publikem
- Vyhodnocování kampaní
- Správné vyhodnocení
- Optimalizace