Školení Sklik

Školení je určené pro marketingové pracovníky, majitele webů a e-shopů, kteří chtějí oslovit potencionální zákazníky prostřednictví vhodné reklamy na portálu Seznam.cz a webových stránkách jeho partnerů. Účastníci porozumí principu fungování proklikové (PPC) reklamy. Naučí se založit účet na Sklik.cz, nastavit peněženku a vytvořit fungující textové i bannerové reklamní kampaně. Zjistí, jak správně vyhodnocovat úspěšnost kampaní a optimalizovat běžící reklamy. Školení je vedené velmi prakticky, posluchači se seznámí s řadou cenných tipů pro vytváření úspěšných reklam.

Osnova školení Sklik

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Princip Sklik
    • princip fungování PPC systémů a Sklik
    • trendy a novinky v oblasti PPC reklamy
    • specifika systému Sklik proti jiným reklamním systémům
  • Možnosti zobrazení PPC reklamy
    • vyhledávací síť
    • obsahová síť
  • Možnosti cílení
    • klíčová slova
    • geografické cílení
    • cílení na umístění
    • remarketing
  • Návrh klíčových slov
    • volby shody
    • duplicity
    • vylučující výrazy
    • užitečné nástroje a služby
  • Skóre kvality
    • co ho ovlivňuje
    • jak ovlivňuje výkonnost kampaní
    • jak dosáhnout nejlepších výsledků
  • Návrh textových inzerátů
    • způsoby textace
    • klíčová slova v textech
  • Nástrahy během vytváření
    • co se nám reklamní systémy snaží vnutit
    • skryté možnosti nastavení
  • Vyhodnocení PPC reklamy
    • sledované parametry
    • statistiky a jejich vyhodnocení
    • úprava reklamy na základě výstupů ze statistik

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Úvod do internetového marketingu

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.