Školení Placená reklama na Facebooku a Instagramu

Školení je určené pro všechny, kdo se chtějí naučit efektivně propagovat sebe nebo svou firmu na největších sociálních sítich Facebook a Instagram pomocí placené reklamy. Posluchači se seznámí se základními pojmy týkajících se sociálních sítí Facebook a Instagram a jakým způsobem oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků skrze jejich placené funkce. Dozví se, jak nalézt a vhodně oslovit správnou cílovou skupinu a další praktické rady a tipy, jak s publikem komunikovat a jak budovat stabilní fanouškovskou základnu. Současní školení je také upozornění na nejčastější potíže a chytáky při zadávání reklamy, zejména pak důvody neschválení reklam či nízkého dosahu.

Osnova školení

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • O reklamě na Facebooku a Instagramu
    • základní princip
    • rozdíly
    • velikost cílového publika
    • možnosti cílení
    • formáty reklamy
    • umístění reklam
    • fakturace
    • zásady pro inzerci
    • cena za proklik
    • rozpočet
  • Nastavování reklamních kampaní
    • výběr správného cíle
    • nastavení dosahu a zacílení
    • nastavení zařízení
    • nastavení umístění reklamy
    • nastavení cen a rozpočtů
    • co ovlivňuje cenu za kliknutí
    • volba a nastavení formátu reklamy
    • požadavky na grafickou reklamu
    • schvalování reklamy
    • co se zamítnutou reklamou
  • Nástrahy během vytváření
    • co se nám rozhraní správce reklam snaží vnutit
    • skryté možnosti nastavení
  • Vyhodnocování reklam
    • způsoby vyhodnocení
    • klíčové parametry
    • měřící pixel
    • optimalizace kampaní na základě získaných dat

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Marketing na Facebooku

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.