Na tento kurz nyní můžete získat příspěvek 82 % ceny v rámci projektu Jsem v kurzu.
Školení je určené pro všechny, kdo se chtějí naučit efektivně propagovat sebe nebo svou firmu na největších sociálních sítich Facebook a Instagram pomocí placené reklamy. Posluchači se seznámí se základními pojmy týkajících se sociálních sítí Facebook a Instagram a jakým způsobem oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků skrze jejich placené funkce. Dozví se, jak nalézt a vhodně oslovit správnou cílovou skupinu a další praktické rady a tipy, jak s publikem komunikovat a jak budovat stabilní fanouškovskou základnu. Současní školení je také upozornění na nejčastější potíže a chytáky při zadávání reklamy, zejména pak důvody neschválení reklam či nízkého dosahu.
Osnova školení
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- O reklamě na Facebooku a Instagramu
- základní princip
- rozdíly
- velikost cílového publika
- možnosti cílení
- formáty reklamy
- umístění reklam
- fakturace
- zásady pro inzerci
- cena za proklik
- rozpočet
- Nastavování reklamních kampaní
- výběr správného cíle
- nastavení dosahu a zacílení
- nastavení zařízení
- nastavení umístění reklamy
- nastavení cen a rozpočtů
- co ovlivňuje cenu za kliknutí
- volba a nastavení formátu reklamy
- požadavky na grafickou reklamu
- schvalování reklamy
- co se zamítnutou reklamou
- Nástrahy během vytváření
- co se nám rozhraní správce reklam snaží vnutit
- skryté možnosti nastavení
- Vyhodnocování reklam
- způsoby vyhodnocení
- klíčové parametry
- měřící pixel
- optimalizace kampaní na základě získaných dat
Předchozí znalosti
Verze programu
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.