Dokážeme ji však uvolnit a nasměřovat k efektivitě?
Kurz „Kreativní techniky“ iniciuje naše kreativní schopností pomocí nacvičování vhodných kreativních technik. Účastněte se kurzu a přeneste si do života řadu podnětů a nápadů, jak využívat Váš kreativní potenciál jak pro sebe, tak i pro skupinu, se kterou pracujete. Kurz je určený pro všechny, koho neuspokojuje jediné nabízené řešení problému, chce hledat řešení jiná, rád zkouší věci nové a hledá neprobádané cesty. Kurz je pojat jako tréninkový prostor - kreativní přístupy a techniky se nejen vysvětlí teoreticky, ale i prakticky vyzkouší. Cílem školení je příprava a trénink procesu přípravy a realizace prezentace obchodního produktu nebo výsledků práce. Absolventi školení se díky novým postupům naučí vytvářet precizní přípravu prezentace a zároveň zesílí její efekt při vlastní realizaci. Zkonfrontují si své stávající postupy s nejlepšími existujícími metodami. Při školení se používá interaktivní výklad s diskusí, skupinová práce, video rozbor, cvičení na několika modelových situacích a opakované využití zpětné vazby. Pracujeme-li v týmu, kdy společně vytváříme nové hodnoty (nejčastěji to bývá v procesech projektového řízení), ovlivňuje nejvíce naše výsledky schopnost se plánovitě dostávat do efektivní týmové fáze. Této fázi se odborně říká "Performing" - a teprve v ní dokážeme využívat synergického (součinnostního) efektu. Představte si, že se seznamujete s novým člověkem. Potřesete si s ním rukou a prohodíte několik zdvořilostních slov. A během těchto několika okamžiků víte, jaké jsou jeho přirozeně silné a slabé stránky. Zní to téměř jako Sci-fi, ale pomocí osobnostní typologie DISC to dokážete. Chce to pouze pochopit pár principů, aplikovat je na své pozorovací schopnosti a již jen trénovat a trénovat...
Po absolvování tohoto kurzu budete například umět poznat:
- Kdo z lidí ve vašem okolí pravděpodobně „neustojí“ krizovou situaci a raději se jí vyhne
- Koho a jakým způsobem namotivovat, aby se aktivně „vrhnul“ do práce
- Jak nejsrozumitelněji nesourodé skupině sdělovat informace
- Kdy a vůči komu použít kritiku nebo zpětnou vazbu
- Na co kdo rád „slyší“ a co komu naopak nikdy nesdělovat
Díky několik desetiletí trvajícímu výzkumu lidského mozku Vás může kurz seznámit se čtyřmi odlišnými osobnostními typy lidí a naučit, jak je od sebe rozpoznat. Zjistíte nejen, jaký typ ve Vaší osobnosti převažuje, ale dokážete do systému zařadit i ostatní lidi. Tato dovednost Vám pomůže lépe porozumět tomu, proč každý z nás zpracovává stejnou informaci rozdílnými způsoby. Praktickým přínosem kurzu je to, že si každý vytvoří sám pro sebe „pozorovací kuchařku“ toho, CO a JAK bude chtít na druhých lidech sledovat, aby dokázal bleskově zjistit převažující osobnostní typ. Jistě si dokážete představit využití této dovednosti při každodenní komunikaci se svým partnerem, v obchodních jednáních nebo při spolupráci s kolegy v práci.