Školení je určené především pro marketingové pracovníky, kteří chtějí vytvářet měřící kódy na webové stránky a spravovat je. Posluchači se naučí nasazovat různé měřící kódy pomocí Google Tag Manager. Výhodou Google Tag Manager je možnost spravovat měřící kódy bez znalosti programování. Posluchači školení zjistí, jak propojit službu Tag Manager s webovými stránkami, seznámí se s různými typy kódů a jejich použitím (kód Google Analytics, remarketingové kódy, konverzní kódy pro zbožové vyhledávače, vlastní HTML a obrázkové kódy a další). Naučí se nastavit pravidla a pracovat s proměnnými. Práci s kódy si vyzkouší na řadě praktických příkladů.
Osnova školení Google Tag Manager
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Seznámení s Tag Managerem
- základní principy a možnosti
- orientace v rozhraní
- Značky
- vytváření a konfigurace značek
- nastavení jejich spouštění
- Pravidla
- vytváření a konfigurace pravidel
- přiřazení pravidel ke značkám
- Proměnné
- vytváření a konfigurace proměnných
- možnosti a situace, kde lze využít
- Verzování a publikování