Školení je určené pro marketingové pracovníky, kteří chtějí získat přehled o nástrojích Google Marketing Platform určených pro online marketing, měření a analýzu webu. Posluchači se seznámí s jednotlivými nástroji, jejich možnostmi a vhodným využitím v online marketingu. Zjistí, které nástroje mohou být pro jejich práci užitečné a jak mohou jejich práci zefektivnit a usnadnit. V rámci školení posluchači poznají Google Analytics pro analýzu návštěvnosti a chování uživatelů na webu, Google Search Console pro měření výkonu ve vyhledávání, Google Data Studio pro vytváření interaktivních reportů, Google Optimize pro A/B testování, Google Surveys pro provádění efektivních průzkumů, Google Ads pro vytváření reklamních kampaní a Google Tag Manager pro práci s měřícími kódy.
Osnova školení Google marketingové nástroje
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Seznámení se službami
- výčet služeb Google Marketing Platform
- výhody sdílení a centralizace dat
- propojování jednotlivých služeb
- Google Analytics
- základní seznámení se službou
- přehledy publika
- akvizice
- chování
- události a cíle
- Google Search Console
- základní seznámení se službou
- přehled návštěvnosti z vyhledávání
- stav indexace stránek
- vyhledávací dotazy
- Google Data Studio
- základní seznámení se službou
- nastavení zdrojů dat
- tvorba přehledů z šablon
- tvorba vlastních přehledů
- sdílení přehledů
- Google Optimize (Optimalizace)
- základy A/B testování
- nastavení testů a jejich distribuce
- stanovení a vyhodnocení hypotéz
- Google Surveys (Průzkumy)
- základní seznámení se službou
- sestavení průzkumů a jejich distribuce
- vyhodnocení a export nasbíraných dat
- Google Ads (dříve AdWords)
- základní seznámení se službou
- základy PPC reklamy (princip fungování, základní pojmy)
- možnosti cílení a zobrazování reklam
- základ vytváření reklamních kampaní
- vyhodnocení výkonnosti reklamních kampaní
- Google Tag Manager
- základní seznámení se službou
- princip práce s měřícími kódy