Školení je zaměřené na specifický způsob cílení internetové reklamy - Remarketing. Na začátku školení posluchači získají všeobecný přehled o internetové reklamě a jejích možnostech. Budou seznámeni s jednotlivými inzertními systémy a jejich rozdíly. Hlavní část je věnovaná principům a fungování remarketingu a jeho nastavení napříč všemi systémy, včetně užitečných rad a tipů na efektivní sestavení remarketingové kampaně.
Osnova školení Remarketing
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Shrnutí pojmů v oblasti PPC reklamy
- Google AdWords, Sklik, Facebook
- Kampaně
- Reklamní sestavy
- Klíčová slova
- Reklamní inzeráty
- Rozpočet
- CTR, CPC, CPT, atd.
- Úvod do Remarketingu
- Princip fungování remarketingu
- Remarketing v Sklik
- Remarketing na Facebooku
- Remarketing v AdWords
- Implementace remarketingových kódů
- Dynamický remarketing
- Google Merchant Center
- Vytváření publika
- Sestavení vhodného publika
- Dlouhodobá práce s publikem
- Vyhodnocování kampaní
- Správné vyhodnocení
- Optimalizace