Školení Placená reklama na Facebooku

Školení Placená reklama na Facebooku je určené pro všechny, kdo se chtějí naučit efektivně propagovat sebe nebo svou firmu na největší sociální síti pomocí placené reklamy. Posluchači se seznámí se základními pojmy týkajících se sociální sítě Facebook a jakým způsobem oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků skrze jeho placené funkce. Posluchači se dozví, jak nalézt a vhodně oslovit správnou cílovou skupinu a další praktické rady a tipy, jak s publikem komunikovat a jak budovat stabilní fanouškovskou základnu. Současní školení je také upozornění na nejčastější potíže při zadávání reklamy, zejména pak důvody neschválení reklam.

Osnova školení Placená reklama na Facebooku

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Facebook
    • počet uživatelů
    • základní princip
    • dosah reklamy v ČR
  • Základ reklamy
    • možnosti cílení
    • formáty reklamy
    • fakturace
    • podmínky pro inzerci
    • cena
  • Nastavování reklamních kampaní
    • výběr správného cíle
    • nastavení dosahu a zacílení
    • nastavení zařízení a umístění reklamy
    • nastavení cen a rozpočtů
    • co ovlivňuje cenu za kliknutí
    • volba a nastavení formátu reklamy
    • požadavky na grafickou reklamu
    • schvalování reklamy
  • Nástrahy během vytváření
    • co se nám Facebook snaží vnutit
    • skryté možnosti nastavení
  • Vyhodnocování reklam
    • způsoby vyhodnocení
    • klíčové parametry
    • optimalizace kampaní na základě získaných dat

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Marketing na Facebooku