Školení Google Tag Manager

Školení je zaměřené na používání služby Google Tag Manager. Na začátku školení posluchači získají všeobecný přehled o této službě a jejích možnostech. Posluchači se naučí propojit službu Tag Manager s webovými stránkami, pracovat se značkami, pravidly a proměnnými. Na praktických příkladech si ukážeme, jak pomocí Tag Manageru vložit do webu měřící a konverzní kódy i odesílat pokročilé události.

Osnova školení Google Tag Manager

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Seznámení s Tag Managerem
    • základní principy a možnosti
    • orientace v rozhraní
  • Značky
    • vytváření a konfigurace značek
    • nastavení jejich spouštění
  • Pravidla
    • vytváření a konfigurace pravidel
    • přiřazení pravidel ke značkám
  • Proměnné
    • vytváření a konfigurace proměnných
    • možnosti a situace, kde lze využít
  • Verzování a publikování

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Začínáme s internetem a emailem