Na tento kurz nyní můžete získat příspěvek 82 % ceny v rámci projektu Jsem v kurzu.
Školení je určené pro všechny, kdo chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. Posluchači se seznámí se základními pojmy a technologiemi při návrhu a tvorbě kvalitních webových stránek. Zjistí, jak lze ovlivnit jejich vyhledatelnost. Seznámí se se základními pojmy a principy v oblasti SEO i proklikových kampaní (PPC). Posluchači zjistí, jaké analytické nástroje mohou využívat a naučí se orientovat ve statistice návštěvnosti webových stránek. Na závěr se posluchači seznámí s možnostmi marketingu na sociálních sítích.
Osnova školení
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Internet
- základní pojmy: síť, webový server, webové stránky, vyhledávače
 - technologie při vytváření webových stránek
 
 - Internet jako reklamní médium
- bannery
 - organické vyhledávání
 - PPC - prokliková reklama
 - slevové portály a srovnávače
 - sociální sítě
 - pokročilé cílení
 
 - SEO - optimalizace vyhledatelnosti
- co ovlivňje vyhledatelnost
 - triky pro lepší vyhledatelnost
 - struktura a obsah webu
 - zpětné odkazy
 - SEO nástroje
 
 - Kontextová reklama
- PPC kampaně
 - zásady pro PPC kampaně
 - pojmy v oblasti PPC kampaní
 - Google AdWords, Sklik
 
 - Analytické nástroje
- základní pojmy při analýze návštěvnosti
 - Google Analytics
 - co sledovat ve statistikách
 
 - Sociální sítě
- princip sociálních sítí
 - možnosti využití sociálních sítí pro marketing
 
 
Předchozí znalosti a návazná školení
Začínáme s internetem a emailem
Po absolvování školení můžete pokračovat: