Školení je vhodné pro všechny, kdo chtějí získat přehled o možnostech PPC inzerce (proklikové reklamy) na internetu a zorientovat se v postupech při vytváření reklamních kampaní. Je určené pro marketingové pracovníky, majitele webových stránek a eshopů, kteří chtějí začít sami vytvářet jednoduché reklamní kampaně, i pro zadavatele reklamních kampaní, kteří potřebují lépe specifikovat svoje požadavky při zadávání kampaní a objektivně posoudit jejich výsledky. Posluchači porozumí principu fungování proklikové reklamy a zorientují se v základních pojmech. Seznámí se s nejpoužívanějšími PPC systémy a s jejich rozdíly. Zjistí, jak připravit reklamní kampaň, jakým způsobem ji cílit a jak vyhodnotit její efektivitu.
Osnova školení PPC reklama základní
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Princip PPC systémů
- princip fungování
- trendy v oblasti proklikové reklamy
- Možnosti zobrazení PPC reklamy
- vyhledávací síť
- obsahová síť
- videoreklamy
- reklamy na produkty
- branding
- PPC systémy
- Google Ads (AdWords)
- Sklik (Seznam.cz)
- Platby za PPC reklamu
- Pojmy v oblasti PPC reklamy
- kampaně
- reklamní sestavy
- klíčová slova
- reklamní inzeráty
- rozpočet
- cena za proklik (CPC)
- míra prokliku (CTR)
- Vytváření PPC kampaní v praxi
- doporučení pro PPC kampaně
- správná volba klíčových slov
- texty inzerátů
- cílení reklamy
- Vyhodnocení PPC reklamy
- sledované parametry
- statistiky a jejich vyhodnocení
- úprava reklamy na základě výstupů ze statistik
Předchozí znalosti a návazná školení
Úvod do internetového marketingu
Po absolvování školení můžete pokračovat:
Ukázky ze školení PPC reklama základní




