Školení Marketing na Instagramu

Školení je určené pro všechny, kdo se chtějí naučit efektivně prezentovat sebe nebo svoji firmu na populární sociální síti Instagram. Posluchači se seznámí se základními pojmy týkajících se sociální sítí a online marketingu obecně. Zjistí, jaké možnosti prezentace Instagramu nabízí, jakým způsobem oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků, jak najít vhodnou cílovou skupinu, kdy používat Stories (Příběhy) nebo jaký obsah prostřednictvím příběhů komunikovat. Posluchači se dozví praktické rady a tipy zobrazené na případových studiích z praxe.

Osnova školení Marketing na Instagramu

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Úvod do sociálních sítí
    • Historie
    • Rychlý přehled sociálních sítí
    • Rozdíly mezi sociálními sítěmi
    • Zásady bezpečnosti
  • Instagram
    • Základní koncept sítě
    • Nastavení a vzhled profilu
    • Zabezpečení
  • Práce s příspěvky ve feedu
    • Vkládání příspěvků
    • Četnost příspěvků
    • Vhodný obsah
  • Práce se Stories
    • Vytváření Stories
    • Četnost příběhů
    • Vhodný obsah
  • Komunikace s fanoušky
    • forma komunikace
    • oslovování
    • tvorba diskuze
  • Virální marketing
  • Placená propagace na Instagramu
    • Propagování příspěvků
    • Vytvoření reklamy
    • Možnosti spolupráce

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Úvod do internetového marketingu

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.