Školení Internetový marketing

Školení Internetový marketing je určené pro všechny, kdo chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. Posluchači se seznámí se základními pojmy a technologiemi při tvorbě a návrhu správného webu. Zjistí, jaké možnosti marketingu jim internet nabízí. Seznámí se se základními pojmy v oblasti SEO vyhledávání. Zjistí, jak lze ovlivnit vyhledatelnost. Posluchači se seznámí s možnostmi proklikových kampaní (PPC kampaní) a s doporučeními pro vytváření efektivních PPC kampaní. Posluchači zjistí, jaké analytické nástroje mohou využívat a naučí se orientovat ve statistice návštěvnosti webových stránek. Na závěr se posluchači seznámí s možnostmi marketingu na sociálních sítích.

Osnova školení Internetový marketing

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Internet
    • základní pojmy: síť, webový server, webové stránky, vyhledávače
    • technologie při vytváření webových stránek
  • Internet jako reklamní médium
    • katalogy
    • banery
    • organické vyhledávání
    • PPC - prokliková reklama
    • zboží, slevy
    • sociální sítě
    • pokročilé cílení
  • SEO - optimalizace vyhledatelnosti
    • co ovlivňje vyhledatelnost
    • triky pro lepší vyhledatelnost
    • struktura a obsah webu
    • zpětné odkazy
    • SEO nástroje
  • Kontextová reklama
    • PPC kampaně
    • zásady pro PPC kampaně
    • pojmy v oblasti PPC kampaní
    • Google AdWords, Sklik
  • Analytické nástroje
    • základní pojmy při analýze návštěvnosti
    • Google Analytics
    • co sledovat ve statistikách
  • Sociální sítě
    • princip sociálních sítí
    • možnosti využití sociálních sítí pro marketing