Školení je určené uživatelům, kteří již mají zkušenost s online schůzkami v Teams jako účastníci a chtějí začít online schůzky sami pořádat a používat pokročilejší nástroje. Účastníci se naučí naplánovat schůzku pomocí kalendáře Teams, pozvat k ní ostatní a zjistit podle reakce na pozvánky, kdo se zúčastní. Dále se seznámí s možnostmi vedení dokumentace při online schůzce, nahráváním schůzek a sdílením nahrávek s ostatními účastníky chatu. Posluchači se také dovědí, jak mohou při online schůzce efektivně vizualizovat data pomocí kreslícího a zoomovacího programu.
Osnova školení
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Úvod do kurzu
- Požadavky na HW a SW vybavení PC
- Seznámení s prostředím aplikace Teams
- Příprava podkladů před schůzkou
- Plánování online schůzek
- Pozvánka pomocí plánovacího kalendáře
- Nastavení časových parametrů
- Výběr účastníků pro online schůzku
- Zaslání pozvánky e-mailem s informacemi o připojení do online schůzky
- Potvrzenky od účastníků
- Přihlašování do online schůzky s využitím předsálí
- Možnosti pořizování dokumentace o průběhu online schůzky
- Praktické postupy při online schůzce
- Prezentování informací s využitím kreslících a zoomovacích nástrojů
- Nastavení virtuálního pozadí účastníka schůzky
- Použití dříve nahraných videí jako součást online schůzky
- Nahrávání online schůzky
- Přístupnost videonahrávek pro účastníky
Předchozí znalosti
Verze programu
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.