Školení je zaměřené na rozšíření znalostí a dovedností v oblasti týmové komunikace a správy dokumentů. Účastníci se seznámí s klíčovými funkcemi Teams a SharePoint a naučí se je využívat pro zefektivnění spolupráce a online schůzek. Prozkoumáme strukturu Teams, včetně týmů, kanálů a karet, a poskytneme návody, jak tyto nástroje propojit pro maximální výkon. Kurz také pokryje metody správy dokumentů na SharePointu, včetně práce s knihovnami dokumentů a seznamy, správou verzí dokumentů a jejich synchronizace. Závěrem se dotkneme optimalizace online schůzek. Celé školení je navrženo tak, aby poskytlo uživatelům přímočaré a okamžitě aplikovatelné postupy pro každodenní práci.
Osnova školení
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Seznámení se s prostředím
- Přehled služeb a možností
- Využití a propojení Teams a SharePoint
- Desktopové, mobilní a webové verze aplikací
- Týmová spolupráce - Teams
- Struktura Teams: týmy, kanály a karty
- Spolupráce v týmu
- Práce s chatem v jednotlivých kanálech
- Propojení Teams s ostatními aplikacemi
- Poznámky, úkoly a další obsah v kartách
- Zefektivnění online schůzek
- Možnosti pořizování dokumentace o průběhu online schůzky
- Prezentování informací s využitím kreslících a zoomovacích nástrojů
- Nastavení virtuálního pozadí účastníka schůzky
- Použití dříve nahraných videí jako součást online schůzky
- Nahrávání online schůzky
- Správa dokumentů
- Knihovny dokumentů a seznamy
- Struktura webů SharePoint
- Přidání a nahrání dokumentu
- Verze dokumentů
- Nastavení zobrazení
- E-mailová upozornění
- Synchronizace na lokální počítač
Předchozí znalosti a návazná školení
Po absolvování školení můžete pokračovat: