Školení Microsoft 365 pro vedoucí týmů

Na tento kurz nyní můžete získat příspěvek 82 % ceny v rámci projektu Jsem v kurzu.

Školení je určené pro vedoucí týmů a manažery, kteří chtějí zefektivnit spolupráci a komunikaci uvnitř svých týmů pomocí nástrojů Microsoft 365. Nejdříve účastníci získají přehled o možnostech jednotlivých nástrojů a o vhodných pracovních postupech uvnitř týmů. Seznámí se s různými přístupy a využitím Microsoft 365 z hlediska komunikace a spolupráce. Účastníci zjistí, jak vhodně ukládat a spravovat data, sdílet je uvnitř týmů, synchronizovat s počítačem, používat historie verzí a dokumenty obnovit a jak se nastavují oprávnění pro uživatele. V další části je školení zaměřené na využití aplikace Teams pro týmovou spolupráci. Posluchači porozumí koncepci spolupráce prostřednictvím Teams. Zjistí, jak vytvořit pracovní týmy a spravovat jejich členy, jak přidávat kanály a karty a jak propojit Teams s dalšími aplikacemi Microsoft 365. Zjistí, jaké jsou souvislosti mezi Teams a SharePoint. Na závěr se seznámí s principem vytváření firemního intranetu SharePoint a s nejdůležitějšími nastaveními SharePointu pro sdílení informací včetně postupů pro schvalování dokumentů.

Osnova školení

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

    • Microsoft 365 pro spolupráci
      • Správa dokumentů
      • Komunikace
      • Kalendář
      • Úkoly
      • Intranet
      • Automatizace procesů
    • Ukládání a sdílení dat
      • Osobní a společné úložiště (OneDrive a SharePoint)
      • Možnosti sdílení dokumentů a složek
      • Synchronizace dat s počítačem
      • Historie verzí a obnovení souborů
      • Přístupová práva uživatelů
      • Pokročilá práce s dokumenty
    • Týmová spolupráce - Teams
      • Správa týmů a jejich členů
      • Související skupiny a weby SharePoint
      • Možnosti spolupráce s externími uživateli
      • Využití kanálů a karet
      • Nastavení karet a propojení s dalšími aplikacemi
    • Firemní intranet - SharePoint
      • Struktura webů SharePoint
      • Typy objektů na SharePointu
      • Knihovny dokumentů a seznamy
      • Vlastní sloupce a zobrazení
      • Schvalování dokumentů
      • Stránky a navigace

Předchozí znalosti a návazná školení

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Microsoft 365 pro uživatele


Po absolvování školení můžete pokračovat:

SharePoint pro tvůrce obsahu intranetu

Microsoft 365 - Outlook a řízení času

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.

Ukázky ze školení

Návaznost školení Microsoft 365