Firemní školení Google Ads

Firemního školení Google Ads se účastní jen posluchači z vaší firmy. Můžete si zvolit obsah, místo i termín školení. Firemní školení doporučujeme využít vždy, pokud chcete proškolit alespoň tři zaměstnance nebo máte speciální požadavky na obsah nebo formu školení.

Délka školení

Doporučená délka školení je 6 hodin, obvykle v jednom dni, například 8:00-14:00.
Čas a délku školení si můžete přizpůsobit.

Termín školení

Školení probíhá ve vámi zvoleném termínu. Školení může probíhat v jakoukoliv denní dobu, i o víkendu.

Certifikát

Po skončení školení obdržíte emailem Osvědčení o absolvování školení.

Velikost skupin

Na školení doporučujeme menší skupiny do 8 osob, maximálně 12 posluchačů ve skupině. Posluchače je vhodné rozdělit do skupin podle úrovně znalostí, případně pracovního zaměření.