Školení je určené pro pracovníky z oblasti marketingu a reklamy, majitele a správce webů a e-shopů. Školení je zaměřené na vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí služby Google Analytics. Školení je určené pro začínající nebo mírně pokročilé uživatele Google Analytics. Posluchači se naučí založit účet na Google Analytics, vhodně nastavit sledování svého webu a nastavit přístupová práva pro další uživatele. Posluchači porozumí pojmům používaných v Google Analytics, seznámí se s uváděnými hodnotami a naučí se jim porozumět a správně interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají, odhalí slabá místa na webu a naučí se nastavovat a sledovat události a cíle.
Osnova školení Google Analytics úvod
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Google Analytics
- k čemu slouží Google Analytics
- vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
- Účet na Google Analytics
- založení účtu
- nastavení sledování webových stránek
- nastavení přístupů pro různé uživatele
- prostředí Google Analytics
- Reporty
- sledování a vyhodnocení návštěvnosti
- informace o návštěvnících
- zdroje návštěvnosti
- chování návštevníků
- klíčová slova
- konverze
- Sledování reklamních kampaní
- nastavení sledování reklamních kampaní
- vyhodnocení PPC reklamy v Google Analytics
- propojení s Google Adwords
- návratnost reklamních kampaní
- Události a cíle
- Rozdíly mezi událostí a cílem
- Sledování událostí
- Vytváření cílů
- Sledování a vyhodnocování cílů
- Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
- příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
- odhalení slabých míst webu
Předchozí znalosti a návazná školení
Po absolvování školení můžete pokračovat:
Ukázky ze školení Google Analytics úvod





