Na tento kurz nyní můžete získat příspěvek 82 % ceny v rámci projektu Jsem v kurzu.
Školení je určené pro pracovníky z oblasti marketingu a reklamy nebo majitele a správce webových stránek a e-shopů. Cílem školení je naučit se vyhodnocovat návštěvnost a výkon reklamních kampaní pomocí nejnovější verze služby Google Analytics 4 (GA4). Školení se mohou účastnit začínající i pokročilí uživatelé. Posluchači se naučí založit účet, nastavit měření nebo také nastavit přístupová práva pro další uživatele. Během školení posluchači porozumí pojmům používaných v Google Analytics i samotné webové analytice, seznámí se s uváděnými hodnotami, naučí se jim porozumět a správně je interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají, odhalí slabá místa na webu a naučí se nastavovat a sledovat události a cíle.
Osnova školení Google Analytics 4
U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.
- Google Analytics 4
- k čemu slouží Google Analytics
- vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
- rozdíl mezi Google Analytics 4 (GA4) a Universal Analytics (UA)
- Vyžadování souhlasu s používáním Google Analytics
- Účet na Google Analytics
- založení účtu případně migrace z UA
- Nastavení datového streamu
- Nastavení přístupů pro různé uživatele
- Seznámení s možnostmi nastavení
- Propojení s dalšími službami Google
- Seznámení s daty
- Údaje v reálném čase
- Demografické údaje návštěvníků
- Technologické údaje návštěvníků
- Zdroje návštěvnosti (akvizice)
- Chování návštěvníků na webu
- Zpeněžení/monetizace návštěvníků
- Nastavování vlastních průzkumů (reportů)
- Vlastní statistické přehledy
- Průzkum trasy
- Průzkum cesty
- Průnik segmentů
- Individuální chování uživatelů
- Vyhodnocování reklamních kanálů
- Přehled kanálů
- Porovnávání atribučních modelů
- Konverzní trasy
- Konfigurace událostí a cílů
- Úprava a vytváření událostí
- Definice cílů
- Využití získaných dat
- Odhalení slabých míst na webu a jejich doporučené řešení
- Rozklíčování možných problémů a rizik reklamních kanálů
Předchozí znalosti a návazná školení
Úvod do internetového marketingu
Po absolvování školení můžete pokračovat:
Verze programu
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.