Školení Google Analytics 4

Na tento kurz nyní můžete získat příspěvek 82 % ceny v rámci projektu Jsem v kurzu.

Školení je určené pro pracovníky z oblasti marketingu a reklamy nebo majitele a správce webových stránek a e-shopů. Cílem školení je naučit se vyhodnocovat návštěvnost a výkon reklamních kampaní pomocí nejnovější verze služby Google Analytics 4 (GA4). Školení se mohou účastnit začínající i pokročilí uživatelé. Posluchači se naučí založit účet, nastavit měření nebo také nastavit přístupová práva pro další uživatele. Během školení posluchači porozumí pojmům používaných v Google Analytics i samotné webové analytice, seznámí se s uváděnými hodnotami, naučí se jim porozumět a správně je interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají, odhalí slabá místa na webu a naučí se nastavovat a sledovat události a cíle.

Osnova školení Google Analytics 4

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Google Analytics 4
    • k čemu slouží Google Analytics
    • vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
    • rozdíl mezi Google Analytics 4 (GA4) a Universal Analytics (UA)
  • Vyžadování souhlasu s používáním Google Analytics
  • Účet na Google Analytics
    • založení účtu případně migrace z UA
    • Nastavení datového streamu
    • Nastavení přístupů pro různé uživatele
    • Seznámení s možnostmi nastavení
    • Propojení s dalšími službami Google
  • Seznámení s daty
    • Údaje v reálném čase
    • Demografické údaje návštěvníků
    • Technologické údaje návštěvníků
    • Zdroje návštěvnosti (akvizice)
    • Chování návštěvníků na webu
    • Zpeněžení/monetizace návštěvníků
  • Nastavování vlastních průzkumů (reportů)
    • Vlastní statistické přehledy
    • Průzkum trasy
    • Průzkum cesty
    • Průnik segmentů
    • Individuální chování uživatelů
  • Vyhodnocování reklamních kanálů
    • Přehled kanálů
    • Porovnávání atribučních modelů
    • Konverzní trasy
  • Konfigurace událostí a cílů
    • Úprava a vytváření událostí
    • Definice cílů
  • Využití získaných dat
    • Odhalení slabých míst na webu a jejich doporučené řešení
    • Rozklíčování možných problémů a rizik reklamních kanálů

Předchozí znalosti a návazná školení

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Úvod do internetového marketingu


Po absolvování školení můžete pokračovat:

Google Looker Studio

Google Tag Manager

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.