Školení Začínáme s G Suite

Jste menší nebo začínající firma a nechcete investovat příliš do své IT infrastruktury? Chcete používat vyspělé nástroje pro týmovou spolupráci? Pak je právě G Suite (dříve Google Apps) pro vás. Na školení získáte obecný přehled o všech nástrojích, které jsou v G Suite zahrnuté, a zjistíte, v čem je podobné a v čem se liší G Suite a Office 365.

Osnova školení Začínáme s G Suite

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Představení G Suite
    • výhody a nevýhody
    • porovnání s MS Office
    • cenové podmínky
    • off-line přístup k informacím
  • Týmová komunikace
    • email (Gmail / Inbox)
    • chat / videochat (Hangouts)
  • Kalendář Google
    • schůzky
    • sdílení projektových kalendářů
    • publikování kalendářů
    • mobilní přístup
  • Dokumenty Google
    • Dokumenty
    • Tabulky
    • Prezentace
    • import / export
    • spolupráce online
  • Google Weby

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.
Otevřené kurzy probíhají na aktuální verzi programu. Lektor po dohodě s účastníky upozorní na rozdíly starších verzí.