Školení Google Analytics pokročilý

Školení Google Analytics pokročilý je zaměřené na pokročilé vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí nástrojů Google Analytics. Školení je určené pro mírně pokročilé uživatele Google Analytics, kteří chtějí prohloubit své znalosti a využívat nástroj Google Analytics naplno. Posluchači se naučí správně nastavit měřící účty, filtry a cíle. Naučí se pracovat s výběry dat, pokročilými segmenty uživatelů nebo nastavení a sledování událostí na webu. Díky školení Google Analytics pokročilý dokážete lépe a přesněji zanalyzovat chování návštěvníků vašich stránek a porozumíte nejčastějším příčinám nežádoucího chování.

Osnova školení Google Analytics pokročilý

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Nastavení
    • Rozdělení účet, služba a výběr dat
    • Nastavení filtrů
    • Propojení účtů
    • Poznámky, vlastní upozornění
    • Naplánované emaily a přehledy
    • Atribuční modely
  • Přehledy
    • Cílové publikum
    • Průzkumník uživatelů
    • Demografické údaje
    • Geografické údaje
    • Akvizice
    • Zdroje a médium
    • Návštěvnost ze sociálních sítí
    • Organická návštěvnost, klíčová slova
    • Návštěvnost z placených kampaní
    • Chování uživatelů na webu
  • Analýza webových stránek
    • Nastavení událostí, jejich význam a měření
    • Nastavení cílů
    • Konverze a konverzní poměr
    • Konverzní trasy
    • Měření elektronického obchodu
  • Pokročilé nástroje
    • Segmentace publika
    • Nastavení sekundárních dimenzí
    • Rozšířené filtrování statistik
  • Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
    • příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
    • odhalení slabých míst webu

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

Google Analytics úvod