Školení Remarketing

Školení je zaměřené na vytváření přesně cílených proklikových reklam. Remarketing umožňuje cílit na konkrétní skupiny lidí, které navštívili webové stránky inzerenta, a zobrazovat jim reklamy na výrobky a služby, o které projevili zájem. Přesné cílení pomocí remarketingu je velmi účinné. Posluchači školení porozumí principu a fungování remarketingu napříč různými systémy. Zjistí, jakým způsobem se sbírají data a jak se nastavují remarketingové publika. Seznámí se s nejpoužívanějšími inzertními systémy a rozdíly mezi nimi. Zorientují se v postupech při vyhodnocování efektivnosti kampaní. Školení obsahuje užitečné rady a praktické tipy na efektivní sestavení remarketingové kampaně.

Osnova školení Remarketing

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Shrnutí pojmů v oblasti PPC reklamy
    • Google Ads, Sklik, Facebook
    • Kampaně
    • Reklamní sestavy
    • Klíčová slova
    • Reklamní inzeráty
    • Rozpočet
    • CTR, CPC, CPT, atd.
  • Úvod do Remarketingu
    • Princip fungování remarketingu
    • Remarketing v Sklik
    • Remarketing na Facebooku
    • Remarketing v Ads
    • Implementace remarketingových kódů
  • Vytváření publika
    • Sestavení vhodného publika
    • Dlouhodobá práce s publikem
  • Vyhodnocování kampaní
    • Správné vyhodnocení
    • Optimalizace

Předchozí znalosti

Před školením se předpokládají znalosti na úrovni školení:

PPC reklama základní